05 юли, 2009

С пълно неуважение към изборния закон,

държа да отбележа, че след малко ще отида да гласувам за Зелените, и за Бого Шопов. Не че тази част от закона ме касае (тъй като според българските институции блоговете не са медии).

Изцяло не приемам идеята в изборния ден да не се публикуват или дори изказват предположения за изборните резултати, преди да приключи деня. Това е като да си купиш котка в чувал. Всички онези 60% негласуващи са лишени от възможността да реагират, ако видят че резултатите отиват на зле. Ама после се вайкат "що тия събрали толкова, а ония по-малко". Ми много ясно че така ще бъде закона, нали това е идеята. И сега всички се чудим от къде да изкопчим малко информация какво се случва с резултатите. Но не, ще чакате до 19:00, казва ЦИК. Не драги, не искам да чакам, и искам останалите да имат право на реакция. Искам информация в реално време, и тя да бъде оповестявана във възможно най-кратки интервали по "националните" медии. Щото ми омръзна изборния закон да се интерпретира като антипод на самия себе си.

P.S. Към 12 и нещо от Дарик по техен стил пуснаха тяхно онлайн гласуване и заобиколно представят изборните резултати.
---

6 коментара:

  1. Анонимен05 юли, 2009 20:16

    Ето тогава въобще да няма анонимен вот?
    Всеки да казва за кой гласува и да е ясно.
    Това е логиката по-горе.

    ОтговорИзтриване
  2. Това не го разбрах, може ли по-конкретно?

    ОтговорИзтриване
  3. Готово, гласувах(ме). Да не кажеш после нещо ;)
    Браво и на тебе! :Р
    А на Дарик творбата беше много забавна в първите 5 минути.

    ОтговорИзтриване
  4. И аз в последния момент се кандардисах да гласувам, също за "Зелените". Ама много слабичко. Карай.

    ОтговорИзтриване
  5. По настоящия закон, да гласуваш за партия без никакъв шанс = да не гласуваш.
    И това от интелигентни хора.

    ОтговорИзтриване
  6. Аз че съм простак не отричам, но не мога да приема, че всички останали (21629 човека) гласували за Зелените са някакви наивници ;-)
    А и ако беше вярна тезата "да гласуваш за партия без никакъв шанс = да не гласуваш" щяхме да си стоим на двупартийния модел и само да си ги гледаме как се менкат едни и същи муцуни. Така че не, не смятам гласа си за невалиден.

    ОтговорИзтриване

Добре дошли в тролосферата.