23 юли, 2009

Спамерите станаха нахални до крайност


На 23 юли, в 21:49 на личния си мейл получих писмо със съдържание:
Засрами се бе "българино". Нито един чужденец не ме е блокирал в Twitter. Единствено 5-6 болномозъчни, всичките от Бг естествено, включая и твоята особа. Търсете изява в чатовете на непълнолетните, Twitter не е изповедалня.
Todoroff 23.07.2009
Прага
С подател някой си Тодор Радков Тодоров. Прегрешението ми пред въпросното лице, очевидно, е че съм блокирал профила му в Twitter (@sibilastyle), чрез който развива бесен спам за някакво изтръпнало магазинче за бижута. Тъй като имам тежка форма на алергия към спамерите, още повече към особено наглите от тях, бих искал да върна жеста на въпросния господинчо. Явно последният смята Twitter за поле за изява на бизнеса си, а не като социална услуга. Драги ми г-н Тодоров. Плюя на бизнесмени като вас, и безкрайно се радвам че вече не дишате от българския въздух. С подобна бизнес стратегия (нагъл спам), освен да станете за посмешище, не вярвам да постигнете друго.

Поздрави, от мен и от спамерите, които надявам се да ви посетят на личния и "служебния" ви адрес:
sibilastyle@abv.bg
TODOROFF@seznam.cz
С удоволствие очаквам заплахите ви за това че публикувам личната ви информация (която е толкова лична, че се открива с 2 търсения в google).
---

20 коментара:

  1. част от вината имат и всички маркетингови "специалисти", които в блоговете си говорят за неограничените възможности на социалните мрежи.
    ако от тоя блог не го поемат само свирни, имам един с по стотина спам съобщения на ден, ще го "индексират" за секунди ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Като са се хванали на хорото, ще си играят докрай, като толкова им е акъла да се връзват на "маркетинговите специалисти" ;-)

    ОтговорИзтриване
  3. Сега му посетих профила и видях, че и аз съм го блокирал. Но защо не съм получил мейл :(

    ОтговорИзтриване
  4. Тоя илигофрен и мен ме дразнеше снощи.. Писал ми следния мейл:

    Name: Todoroff
    Email: TODOROFF@seznam.cz
    Website:
    IP address: http://ws.arin.net/whois/?queryinput=90.179.114.24
    Form referrer: http://www.krassyo.info/donate/
    Orig. referrer: http://twitter.com/krassyo
    User agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; bg; rv:1.9.0.12) Gecko/2009070611 Firefox/3.0.12 GTB5 AutoPager/0.5.2.2 (http://www.teesoft.info/)
    ---
    И за какво трябва да те черпя. Да не си ми гадже или да ти дължа услуга. Я пътувай по на север.

    ОтговорИзтриване
  5. P.S. И аз съм го бил ограничил вече... явно за това се е почувствал афектиран, че не може да си пласира спамеца при мен ;)

    ОтговорИзтриване
  6. Като го "блокираш" му забраняваш да чете твоите статуси в Twitter. Трябва да го unfollow-неш ;) Не е ли така ?

    ОтговорИзтриване
  7. Разбира се, с това блокиране не се постига нищо функционално, просто ми е навик за всички спамери, дето да аванта успяват да пратят по един мейл когато follow-нат някого.

    А от Красьо разбрам, че чичарата е по-зле от колкото предполагах ;-)

    ОтговорИзтриване
  8. Ти се забавляваш :Р
    Аз получавам само някакви спам съобщения за странни хапчета и оферти от разни мобилни оператори. Директно са в папка с нежелана в поща.

    ОтговорИзтриване
  9. Интересно е, че покрай кризата за пръв път ме налази БГ спам. Явно нещата не отиват на добре...

    ОтговорИзтриване
  10. На вашето внимание, блогъри: Спамерите сте Вие, защото занимавате хората с драсканиците си. Чистосърдечно заявявам,че блоговете се списват от безделници, увредени хорица и комплексирани графомани. Те неистово вярват, че блогът ще ги направи нещо повече от нищожни, анонимни нули. Това, разбира се, не е така. Блогът е само едно губене на време, ако не го използвате с цел! Аз поне пиша с цел. Никой не Ви задължава да четете нежелани съобщения. А какви са вашите цели ? Не знаете , нали.

    ОтговорИзтриване
  11. От името на блогърите - бленувам за прошката ти заради това че увреждаме силно изразеното ти чувство за естетика. Въпреки че ясно изразената ти цел няма да ни накара да ти заобичаме мазния спам.

    ОтговорИзтриване
  12. Вземете напишете и на Google, че спамят за adsense. Ако не сме ние с рекламите, няма да се ползвате от безплатни благинки и аванта! Успех на всички!

    ОтговорИзтриване
  13. Не разбрах по каква логика се опитваш да вменяваш на някой друг тъпите си практики, но от учтивост ще го приема като проява на дебилност.

    ОтговорИзтриване
  14. Моля без лични обиди! A с това къде и колко публикувам, мисля че не съм нарушил нищо. Социалните мрежи дават тази възможност и следователно се възползвам. Ако аз получа нещо, което мисля за спам, просто не го чета. Не го коментирам на всеослушание. Предлагам да приключим темата, поне за мене е безсмислена.

    ОтговорИзтриване
  15. Току що ти разгледах списъка на последвалите те в Twitter и о, ужас, не си блокирал много ценни за тебе акаунти - "make money online" и "XXX" странички. Та въпросните явно не са спам според изкривените ти критерии. Сега съм благодарен че не съм в списъка ти.

    ОтговорИзтриване
  16. Ае я мрете бе, псета. Писна ми от анонимните ви глупости. Искрено се надявам цялата спамерска сган да измре от бавна и мъчителна смърт. Това не са хора, и нямам угризения.

    ОтговорИзтриване
  17. Ще злобея когато видя как умираш от рак на дебелото черво. Дотогава ще се възмущавам как такива като тебе хабят кислорода на планетата.

    ОтговорИзтриване
  18. За твое огромно съжаление няма да е скоро, в цветущо здраве съм. А относно кислорода, не си определящ ти.

    ОтговорИзтриване
  19. Сега мисля да те оставям да се напрягаш, аз съм зает. Обаждай се! чао

    ОтговорИзтриване

Добре дошли в тролосферата.