06 юли, 2009

Понякога е хубаво да си песимист

Щото никога не знаеш кога ще те изненадат приятно. Като вчера. При все песимизма ми от по-рано. Трябва да отбележа, че на избори в България да присъствам на опашка пред тъмната стаичка си беше незабравимо преживяване. При това в заспал напоследък град като Русе. И 60% избирателна активност, кой изобщо е очаквал подобно нещо? Аз определено не. Очаквах поредните скучни избори, скучни изборни студиа по телевизиите, и безумни политически пазарлъци след това. Но така е, човек като свикне на лошо, след това нормалното му се вижда много хубаво.

Изобщо, до къде я бяхме докарали. То не беше политическа мафия, не беше икономическа мафия, егати, сигурно и квартални мафийки се бяха навъдили. И как после няма да има 60% избирателна активност. Да се чудиш после на глупостите дето ги наговориха управляващите (вече бивши). Доган им бил виновен че говорил глупости, кризата им била виновна, хората им били виновни, че не видели всички благини, дето се изсипали върху им за 4 години. И паметното изказване на Михаил Миков: "Една истинска мажоритарна система щеше да гарантира 95% от гласовете за ГЕРБ, затова създадохме тази." Ами да, браво.

Донякъде съм доволен от отпадането на НДСВ. Един вид закъсняла справедливост. След като навремето бях склонен да симпатизирам на тази партия, нещата които натвориха през последните 4 години напълно ме отказаха от подобни идеи. Като започнем от предадения вот на гражданите през 2005 г., минем през абсурдните конгреси и тоталитарни правилници, шмекеруването за оставан в коалицията след 1 януари 2007, и стигнем до позорното прибиране на политическите проститутки, които навремето бяха напуснали партийния бардак. Позитивната кампания може да им е донесла няколко стотин гласа, но негативната им политика със сигурност ги лиши от няколко стотин хиляди.

Но по-важното е, накъде ще я караме сега. Страната е в странно положение, меко казано. Поне е ясно, че дъното беше стигнато, сега посоката остава само нагоре.
---

3 коментара:

  1. То който и да беше взел власта, все на горе щеше да върви, въпроса е колко ще се криволичи ... че като чета за тия Атаки и РЗСта и ми се изправят косите. За ДПС да не говоря.
    За мен всички са маскари, избрах уж по малкото зло, остава само да чакам да ми постелът ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Ти за всичко така си чакаш :P

    ОтговорИзтриване
  3. Само не съм съгласен че дъното е било стигнато. Има и още какво да се краде. Разбира се, надяваме се това да не се случи.

    ОтговорИзтриване

Добре дошли в тролосферата.