07 май, 2009

Война ли бе, да я опишеш

Всички сме наясно с войната, която се води срещу десницата в момента. Страхът от падането от власт очевидно е невероятен мотиватор за нарушаване на цял куп закони и принципи на демокрацията. За морал пък изобщо не говорим, такова нещо в българската политика няма. Интересно е обаче да се отчете от колко посоки идват атаките.

Законодателство. Промяна на изборния закон в последния момент. Не че това не е традиция, но сега вече е прекалено.
Съдебна власт. Да създаваш такива прецеденти относно регистрация на политическа партия за предстоящи избори е, да речем, подозрително.
Подставени лица. Ех, Юруков, ех Янев ...
Медии. България е на 76-то място в света по свобода на медиите (което си е абсурдно оптимистична оценка от страна на Freedom House). Така че тази и тази публикации изобщо не трябва да ни учудват. Още повече като знаем чия е медията.
Политическата проститутка на НДСВ също се опитва да оперира на лайномета. Липсва капацитет обаче.
Особено показателни обаче са изявите в онлайн медиите, където коментарите са разрешени и от анонимни. Вземете за пример Дневник. Която и да е от статиите за десните или Мартин Димитров през последната седмица. След като новината излезе, половин минута след това се появяват едни дълги и пространни глупости, понякога нямащи нищо общо с темата, но задължително оплюващи Мартин Димитров, Иван Костов, десните политици, десните избиратели, и за каквото дясно се сетят. Не намеквам че това е предварително подготвено, тъй като е очевидно че е така. Направо го натъртвам, в смисъл.

А какво се случва в страната? Месец преди изборите, криза, и официално 6 почивни дни. Предполагаема избирателна активност, при която само в банановите републики правителството може да се има за легитимно. Политическа апатия, с лопата да я ринеш. Насред тези неща Сергей Станишев обяснява колко е велик, колко добро е правителството му, и какво ще свърши през следващия си мандат.

А ти ще гласуваш ли?
---

9 коментара:

  1. Анонимен07 май, 2009 15:32

    "А ти ще гласуваш ли?" ДА, аз ще гласувам.Защото ако аз не гласувам,ако Ти не гласуваш,ако истинските Българи не гласуват нали знаете какво ще стане.Пак Ахмед,Сергей и Кобург готски.Кой ни управлява?Турчин,руснак и кой ...готски.Е,Какво да очакваме тогава?Ако не успеем сега,трябва да си вземем шапките и кои накъдето му видят очите.Щом неможе да се намерят достойни Българи,да се закрие тази територия.За
    щото ние сега не сме държава.

    ОтговорИзтриване
  2. Да, в който ред на мисли, по мрежата тръгна еи това клипче ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Клипчето наситина е добро ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен07 май, 2009 22:23

    Напълно съм съгласна с казаното в статията!Ако на следващите избори циничната и корумпирана БСП-ДПС върхушка победи-това ще бъде пълна манипулация на изборите!Не трябва да им го позволим!Или ние-честните и редови български избиратели,или мафиата на Станишев-Доган!Как Ви се вижда?Или ще я има България,или-не!Но България трябва да я има и то с ново,демократично правителство!Разбираме неистовия страх на сега управляващите,че ще загубят изборите,но ние даже прекалено много ги търпяхме!Дръжте се братя Българи,бъдете бдителни и гласуваите,гласувайте!Иначе-пак Станишев и Доган!Знам,че няма да го позволим още веднъж!

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен07 май, 2009 22:39

    Да аз ще гласувам. Защото неискам да бъда управляван от хора, които гледат собствните си интереси. Защото искам да живея в по добра страна. Защо неискам да се срамувам, че съм българин. Защото искам да живея в страната си, да постигна мечтите си. Защото така е редно. Защото. ако искащ да се наричаш българин, гласувай.....Защото така е редно....

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен08 май, 2009 17:30

    ГЛАСУВАНЕ МУ Е МАЙКАТА

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен08 май, 2009 21:31

    И аз ще гласувам. Не защото не искам да ме управляват хора, които гледат собствените си интереси. Нека ги гледат. Защото искам, като гледат тях, да направят нещо и за мен. Защото, аз съм ги избрал и съм ги избрал, за да направят живота ми малко по приятен. По предвидим. Тия сегашните не съм ги избирал. Няма как да гласувам за некадърници. Те колкото пъти се появят във властта, толкова пъти оакат положението.

    ОтговорИзтриване
  8. Аз мисля да пропусна. (гласуването де)

    ОтговорИзтриване
  9. Аз ще гласувам също, само че по горните изказвания са ми малко смешни. Смятам, че няма "най-добро", а има "най-малко зло".

    ОтговорИзтриване

Добре дошли в тролосферата.