11 май, 2009

Да разкараме просташката реклама на "Нова Зора" от AdSense

Нямам нищо против в блога ми през AdSense да виси политическа реклама на която и да е политическа сила, стига тя (рекламата) да е добре направена и в рамките на добрия тон. Както обаче много от вас са забелязали, никому неизвестната "партия Нова Зора" заля мрежата с банери и реклами на една негативна кампания. От къде идват парите за тази масирана предизборна атака и как партия от калибъра на Нова Зора може да си го позволи е въпрос, с който би трябвало да се занимаят други едни институции. На този етап ми стига да не я гледам повече, тъй като всеки път ми напомня за огромната торна купчина, в която се е превърнал българският парламентаризъм.

Та по този повод ви предлагам просто решение, с което да запазите блога си далеч от съмнителната "реклама" през AdSense. (Решението наистина е просто и който не го е мързяло вече го е направил или поне се е досетил). Трябва да се добави 1 ред във Филтъра за съдържание:
boykostov.org
Толкова. Според Google, филтърът ще влезе в сила след няколко часа. При мен отне около два.
Разбира се, ако приходите от AdSense са ви ценни, това едва ли е за вас, тъй като се подочува, че падали добри пари от посещения точно върху тази реклама. Но пък иначе може да попаднете в ей такава весела ситуация ;-)
---

16 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз точно с тази мисъл се събудих как да раскарам тия смотани реклами тамън щях да търся каде са филтрите :)

    ОтговорИзтриване
  3. Този сайт попадна във филтъра на чичко гугъл на секундата щом се появи !

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен11 май, 2009 11:22

    Това е партията на бившите директори на разграбените предприятия и на руските мутри. Целта им е България да бъде изхвърлена от ЕС.

    ОтговорИзтриване
  5. Махнах тази реклама още сутринта. Нямам нищо против политически реклами, но тази е много неприятна и некоректна.

    ОтговорИзтриване
  6. Сложи няколко скрийншота, за да се ориентират и по-неграмотните технически ;)

    ОтговорИзтриване
  7. Е чак screenshot ;-) То просто няма къде да объркаш, веднъж щом цъкнеш на линка с филтъра. Но пък ще направя линка някакъв шарен, да се вижда.

    ОтговорИзтриване
  8. моите филтри:
    boykostov.org
    bsp.bg
    emilova.org
    kupisega.com

    не ме интересува колко хубави и качествени реклами правят, не ги искам

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен11 май, 2009 19:03

    Не съм наясно как да го махна но ще помоля да ми помогнат. Отвратена съм от това и благодаря на автора на темата направо ми е озвучил мислите. Тези хора иммат изключително болен и нездрав вид да ми изникват отвсякъде. Погледнете им очите те са зомбирани.

    ОтговорИзтриване
  10. Аз го направих още през празниците. Ужасно некоректни и агресивни реклами.

    ОтговорИзтриване
  11. Може да маркирате видеото от YouTube като неподжодящо ;) Аз вече го направих: http://www.twitpic.com/511ip ;)

    ОтговорИзтриване
  12. и аз я махнах на секундата, не знаех как, но така исках да я махна, че се научих за 5 мин.

    Това е подла кампания....
    По комунистически...

    ОтговорИзтриване
  13. Хора, пускайте само текстови реклами и няма да се показват.

    http://kaknese.blogspot.com/2009/05/netinfo-svejo-i-nova-zora.html

    ОтговорИзтриване
  14. Анонимен13 май, 2009 21:00

    Сред бившите си колеги - локомотивни мащинисти, Минчев е известен повече като Минчо Сливата...

    ОтговорИзтриване
  15. Ostavete ia! Daje kajete na horata da cukat na neia - vie poluchavate pari - komunistite gubiat! Samo horata da znaiat, che ako i viarvat "Bulgaria gubi"

    Sorry za kirilicata

    Pozdravi ot Florida

    ОтговорИзтриване
  16. Анонимен14 май, 2009 10:10

    Тази пошла политическа реклама показва за пореден път огромния страх, който е обсебил управляващите и не им дава покой. За страх си е, защото властта им се изплъзва и няма кой да ги спаси. БЪЛГАРИ не се поддавайте на комунистически провокации.

    ОтговорИзтриване

Добре дошли в тролосферата.