14 януари, 2009

Държавата ми е нелегитимна

Накратко - това е изводът от днес. 

Полицейската институция вече не пази гражданите. Пази само Онези. А как да се пазим ние от полицаите? Аз отдавна ги избягвам и ги заобикалям с подозрение. Какво обаче ще правят останалите? По закон те нямат право да се отбраняват от полицията, дори когато това е целесъобразно. Не можем да се въоръжаваме и да се пазим сами. Може би това искат, да се скрием вкъщи и да не излизаме, защото навън бродят полицаи. Бродят и дебнат невинни жертви.

Когато ме нападне престъпник ще се отбранявам както мога. Когато обаче ме нападне полицай, законът ме задължава да го оставя да ме набие. А при най-голямата концентрация на полицаи на глава от населението, в България това да се случи си е напълно реална възможност. Страхотна картинка, сигурен съм че съдът в Страсбург има какво да каже по въпроса.

С какво право после ще ми обясняват, че не трябвало да нагнетяваме омраза? Вече не можем да мразим престъпниците ли, били те облечени в полицейска униформа или депутатски имунитет? Как пък не, ще си ги мразя най-искрено, и призовавам всички да изразят "народната любов" към тези престъпници. Разхищение на протоплазма.
---

4 коментара:

  1. държавата си ни е легитимна. ние, над три милиона българи, които стоим за днешното управление сме си легитимни. не сте легитимни само вие около 3000 лумпена - колкото е стадиона в ружинци. видяхте се колко сте - налягайте си парцалите, за да не излезем ние на улицата, че тогава ще бягате още по-бързо от днес

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен, направо ми докарваш газове... лигитимна е вероятно, защото ти е удобно да живееш в тези условия. На облагодетелстваните винаги ще им е "лигитимна", и как иначе, кой хапе ръката, която го храни? И лумпени може да викаш на децата си(или евентуалните такива, макар че се моля да не създаваш потекло), подобен генотип трябва да се ограничи и изтребе. С 2 думи, не виждам как хора с подобни идеали биха били полезни за едно по светло бъдеще.
    Край на коментара - иначе рискувам и аз да стана блогър за да лея жлъч по подобна паплач.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз живея в страната на стачките! Ако всички, които излизат на стачки да защитят правата си се наричат лумпени, тогава ДА ЖИВЕЯТ "ЛУМПЕНИТЕ"!!! Тук във Франция благодарение на "лумпените" сме добре, имаме си всичко: храна, подслон, утопление, здравеопазване и т. н. и т. н.

    ОтговорИзтриване

Добре дошли в тролосферата.