23 декември, 2008

SMS спам

Zastrahovka za 0 vreme samo v ofisa na TBI Credit Ruse - Tel. 082/...
Отчаяние ли надушвам? Свършили са ентусиастите, които да продават ненужни боклуци на хора, които нямат нужда от тях? Или просто кризата ги натиска да търсят алтернативни подходи при пробутването на същите тези боклуци. 
Всъщност не ме интересува, но идеята да се ползват лични данни (като телефон, който не го давам на кой да е), ми бърка в здравето. Добре че не се опитват да ми пробутват кредити, че тогава щях да им върна спама. С бомба в него. Искрено се надявам, че за измамниците, които пробутват кредити на заблудените от реклами хора, е отредено едно много специално и горещо местенце в евентуалния ад.
---

6 коментара:

  1. Иска се просто да отидеш и да си пуснеш молба в най-близкият офис на SDI за да спрат да ти изпращат рекламни съобщения. Това го имаше като опция при сключване на застраховки при тях май.

    ОтговорИзтриване
  2. Това е лесната част, но по-интересно е как са се добрали до номера ми, след като нямам абсолютно никакви взаимоотношения нито с тях, нито с подобните им.

    ОтговорИзтриване
  3. Все някъде си си даавал телефона все пак :)
    Преди време имах подобна досадна случка и то странна, тъй като и аз не си давам тела навсякъде. Ходих на езиков курс, там попълвахме формуляр с данни за връзка включително телефон. Даскалката от школата снимала този списък и го дала на щетка си, кяото се оказа застрахователен агент и регулярно подхващаше да тормози нищо неподозиращите курсисти.

    ОтговорИзтриване
  4. Преди време живеех на адрес, на който не бях се регистрирал никъде, освен в кабелната телевизия. След 6 месеца получавам на този адрес писмо от едни спамъри (няма да им правя излишна реклама като ги назова), адресирано лично до мен. Обадих се в кабелната телевизия да питам кога точно са получили съгласието ми да споделят данни за това, къде живея с трети страни. В отговор мрънкане и оправдания. Не ми се занимаваше повече с това, но винаги имам едно наум къде какво данни оставям.

    ОтговорИзтриване
  5. Пуснете оплакване в Комисия за защита на личните данни, ако сте сигурни, че не сте си давали съгласието никъде. Те могат да налагат административна глоба до 100 000 лв.

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен каза...

    Пуснете оплакване в Комисия за защита на личните данни, ако сте сигурни, че не сте си давали съгласието никъде. Те могат да налагат административна глоба до 100 000 лв.

    "Или да изискат подкуп 50 000" ;)

    ОтговорИзтриване

Добре дошли в тролосферата.