24 декември, 2008

(Вероятно) Не сте виждали

Поне на мен ми се случва за пръв път - опашка в книжарница.
Не се шегувам, книжарницата, както и опашката, никак не бяха малки. В последния момент народът се беше юрнал да купува подаръци, и явно доста са се спрели на универсалния вариант книга. Та по този повод книжарница Пингвините в Русе буквално преливаше от двата си етажа. На опашката се чакаше минимум 10 минути. Надявам се поне 50% от изкупените книги да бъдат прочетени, тъй като на всички ни е ясно каква е обичайната съдба на подарените книги.
А тъй като сам си направих подарък , съм сигурен че съдбата му няма да е като тази на непрочетените 50% ;)
---

2 коментара:

  1. И аз минах от там и купих много хубава книга за подарък, но съм сигурен, че брат ми ще я прочете. Общо взето книгата май не е такъв ненужен дар като преди...Дано де :)
    Весела Коледа!

    ОтговорИзтриване
  2. Ахахахахах как бе, тук за на Станишев книгата знаеш ли, от колко рано подпираха бастуните червените бабички :D.
    Книгите иначе са готино нещо, подкрепям! Някой нещо излишно на Пратчет да иска да ми подари :P ?

    ОтговорИзтриване

Добре дошли в тролосферата.