14 октомври, 2008

Хижа Ехо, 11.10.2008



Мъгла. Два дена само мъгла. Времето се развали на изкачване и по Закона за Всемирната гадост се оправи когато слизахме. Все пак не беше чак толкова зле, поне не ни валя дъжд и успяхме да видим доста неща.



Голяма група - лоша идея. Бяхме над 30 човека, за повечето от които това беше първо ходене на планина. Поради тази причина взехме маршрута за 7 часа и нещо, вместо за 4, както е по разчет.




Извадихме крайно лош късмет, тъй като не бяхме резервирали предварително места, а се оказа че в събота и неделя в хижата ще има още две големи групи. И така, в хижа с 40 места спахме 60 и повече калпака. Никога не ми е било толкова тясно. По всяка равна повърхност имаше спящи хора. В коридорите. По пейки и столове в трапезарията. Няколко човека успяха да ми обърнат представите за човешката физиология, тъй кат успяха на ъгложи пейки, широки не повече от метър да спят по двама. Без да изпопадат през нощта. Сигурен съм, тъй като спах на пода приблизително под едната двойка.

Успяхме да качим връх Юмрука (1818 м.н.в.) Не че се виждаше нещо отгоре, но за идеята. Разминахме се с Вежен и този път, за мое съжаление. Дори не успях да го видя за два дена, мъглата така и не се вдигна.




И още снимки ...




Обратният път не беше нещо особено. Както винаги, имаше и много мрънкащи хора. Интересно обаче, че някои от девойките които най-бурно се оплакваха на изкачване, сега питаха кога ще е следващото ходене. Шантава работа.






И така през село Чифлик, град Троян, любимите ми БДЖ (където в неделя вечер както винаги нямаше места и трябваше да пътуваме прави с големите раници на главите) и обратно в Русе. До следващия път.


Made with Slideshow Embed Tool
---

6 коментара:

  1. Много добре!
    Само дето казваш големия "калабалък" е лошото ама... :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ние по-старите калабалъка лесно го преживяхме, ама някой от новите попълнения май няма да ги видим на следващото ходене ;-)

    ОтговорИзтриване
  3. Бе то и аз не съм от младите, ама това навалицата никак не я понасям. По принцип ходя сам (дори когато се нощува в гората). Изживяването е по-истинско някак :)
    Ама то си е мое виждане де... всеки луд с номера си :)

    ОтговорИзтриване
  4. От другите групи поне едната не беше ли и тя русенска... Цяла дивизия (25 - 30) ?? :))

    ОтговорИзтриване
  5. Имаше, ама това беше седмицата след нашия поход ;-)

    ОтговорИзтриване
  6. И аз бях там и аз се поуплаквах ама с тоя самар пълен с багаж за трима не беше работа ;]

    ОтговорИзтриване

Добре дошли в тролосферата.