23 септември, 2008

Да си го изкараме на някого

Днес в блогосферата усещам съмнение по въпроса защо бе пребит Огнян Стефанов. Нима не е очевидно, дами и гущери? Някой там горе просто не го кефи името му да стои сред вицове и подигравки. И това е много ясен сигнал към всички, които за вбъдеще ще решат да отправят критики или да публикуват "секретна информация".

Не трябва да има съмнение по този случай. Както не трябва да има съмнение, че всички замесени безочливо ще призовават за "бързо разрешаване на този шокиращ случай". Сигурен съм, че мога на 90% да предугадя думите на премиер, вътрешен министър, пишман-президент, депутати, функционери и всичката паплач от прилежащия им генофонд. Но всички (надявам се) вътрешно за себе си ще сложим тези изказвания на един рафт до призива на Румен Петков за борба с корупцията, заявлението на ДПС срещу купуването на гласове, хвалбите на премиера за просперитет на нацията, невинността на Маргините. С две думи - пълни глупости.

Държавата наистина си отива. Просто не вярвах, че може да се случва толкова бързо. Всъщност, вероятно вече я няма. Или поне не е онази държава, в която се очакваше да живеем. Искахме да живеем нормално. Толкова много ли искахме, че ни го връщат по този начин?
---

4 коментара:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=KjsOVS63mqE

    ОтговорИзтриване
  2. В БГ нещата се променят: бият журналисти до смърт, децата в домовете за сираци проституират, МВР и тем подбни бранещи закона организации се шокират от факта че има вериги от публични домове в столицата, какво да ви кажа направо да се наакаш от кеф като ги слушаш нашенци как се правят на изненадани по тези а и още много други нелицеприятни теми... Евал Евала ашкосум браво на целокупния български народ добре си живеем...

    ОтговорИзтриване
  3. Преди известно количество години в такива случаи ползвах фразата "И последния да затвори вратата."

    После реших, че да се предаваш е прекалено лесно и реших да опитвам всячески да променям поне хората около себе си.


    Сега пак ползвам същата фраза.

    Само дето аз пропуснах собствения си момент да затворя вратата.
    И не пожелавам никому да осъзнае болезнената истина, че живее напразно...само за да влачи банда плазмодии на гърба си.

    ОтговорИзтриване
  4. Преди...,мутризацията беше на едно,хм...квартално да го наречем-ниво.После стана регионално...
    После...аз напуснах България.
    Сега вече виждам,че похватите на чикагската мафия по време на сухия режим в САЩ,са направо детска игра,в сравнение с похватите на нашенските дерибеи...
    деца на пионерски лагер.
    ...следя почти всички публикации в нета,промивам си мозъка(чат-пат)с БНТ,и виждам едно,единствено нещо-държавата България е вече само име(дотолкова сме се компрометирали пред света,че вече-просто няма накъде).
    а,ако си мислите,че аз ще зарежа всичко,за да се прибера в България и да помагам за възраждането и-грешите...аз няма да се върна,аз не искам лъжлив цар,аз не искам да чувам:*няма проблеми*-защото проблеми има;
    не искам комунисти да управляват-щото те не могат да управляват-те могат само да крадат.
    Мъка ми е,но ще кажа-няма ДЪРЖАВА България-има страна България-на атласа.
    а,докога ще съществува на атласа???
    Който иска може да ме поплюва на воля,до насита-аз съм Captain Chaos.

    ОтговорИзтриване

Добре дошли в тролосферата.