22 юли, 2008

Пой

Накратко, пой е древна маорийска традиция, при която се "жонглира" с топки, завързани за въже. (А не елемент от песен на Контрол). Изключително зрелищно занимание, особено ако се практикува със светещи топки (чрез светодиоди или огън). Та към въпросното, хм, изкуство се запалих още миналата година от блога на една девойка, която най-вероятно дори не знае че съществувам, но въпреки това съм благодарен. Предвид всеобхватния си мързел, едва преди няколко месеца започнах да се занимавам по-сериозно. До тогава само зяпах клипове в youtube и се изумявах колко красиви могат да бъдат два чорапа, завързани за въженца. Когато са в движение, разбира се.



Че съм много назад с материала ми е пределно ясно, но от спортна злоба реших да се запиша и аз. Оказа се, че всъщност от страни не изглеждало чак толкова зле колкото си мислех. Сега ми остава да се науча да не стоя като дърво на едно място. Което всъщност ми е проблем не само за пой. Жалко че тук в Русе май няма други такива ентусиасти, та се налага да преоткривам сам топлата вода и нарязания хляб.
---

3 коментара:

  1. Знаеш, че и аз съм фенка още от онова оупън еър Drum & Bass парти, на което бях преди година и половина(почти). Та там имаше поне 5ма ентусиасти и беше страшно красиво, вижда ми се и ужасно опасно особено като са запалени в края, представям си как пари. Наистина не изглеждаш никак зле, усвоил си движенията, не се докосват, не се оплитат, ама верно, че с малко чупки в кръста ще си по атрактивен ;). ИИИИ КАТО ЗА ПОСЛЕДНО, на 08.08.08 да се явиш с тях за да ми покажеш какво си усвоил до тогава! Казах!

    ОтговорИзтриване
  2. зарибен ли си още на пой? щото има доста ентусиасти в Русе..моят скайп е faust_pierre ако все още си зарибен можеш да ми пишеш и ще ти се обадя някой път като се събираме ;]]]]]]]

    ОтговорИзтриване

Добре дошли в тролосферата.