29 юни, 2008

В тролея

За пореден път се убеждавам, че в градския транспорт нищо не би трябвало да ме учудва. Но пък все се намира по нещо, което да ме катурне в заешката дупка. Днес, например, фиксирах младеж на около 18 години, гордо носещ блузка с лика на Мао Зедунг (или както там му е транскрипцията на български). Айде, ликът на Че се приема по-лесно дори от запознатите с историята, все пак изглежда добре и е умрял за каузата си. Обаче крайно нефотогеничния и черно-бял образ на Мао идва в повече.
Очаквам в близко бъдеще образи на Пол Пот и Пабло Ескобар да започнат да се разхождат върху облеклото на младежите. А въпросът дали знаят кои са тези хора май е излишен.
---

2 коментара:

  1. Нищо не знаят, просто искат да са cool, но резултатът често е нелеп.

    ОтговорИзтриване
  2. Мче аз не знаех, кои са тия люде. Добре, че колегата до мен изучава История в СУ, та ми поразказа, кое що, кой как убива.

    ОтговорИзтриване

Добре дошли в тролосферата.