03 юни, 2008

Трябва ли да се чувстваме по-сигурни от повишеното присъствие на полицаи на улицата?

От изказването на новия директор на СДП Николай Янев разбираме, че е приоритет на МВР да изкара повече полицейско присъствие на улицата, за да се чувствали гражданите спокойни. А наистина ли гражданите ще се чувстват по-спокойни, докато подминават картонените макети на КАТ или униформени-непукисти с ръце в джобовете? Аз лично не. От както преди 7 години пиян като кирка полицай извади служебното си оръжие срещу мен и започна да ме заплашва че ще ме застреля, защото не си нося документите, нямам никакво доверие в силовото министерство. Доверието съвсем спадна, когато въпросният униформен просто бе принуден да напусне без дори да бъде уволнен дисциплинарно. Вероятно много хора споделят моето мнение, при все че не са били участници в подобни премеждия.

Не ми трябва полицейско присъствие, което ще се заяжда с обикновените хора за дреболии. Не искам полицейските служители да се прибират пияни от работа. За какво са ни безхаберници, които се мотаят безцелно по улиците само защото шефовете им искат да си направят евтин PR и да симулират дейност? Поне да изказват някакви смислени варианти за подобрение, а не да обявяват, че върху криминалния контингент щял да бъде упражняван натиск. Като е криминален контингент, да си ги прибират, не да си говорят с тях за Живота, Вселената и Всичко останало с мисълта че ще ги направят по-добри. А с мен да се отнасят като с добитък, само защото кредото на МВР е нещо от сорта на "Виновен до доказване на противното".
---

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли в тролосферата.